☼hingamismeditatsioon stressi vastu

anne novakImelihtne 5-5-5 rütmis kundalini jooga hingamismeditatsioon stressi maandamiseks, mineviku ja peremustrite emotsionaalseks puhastamiseks. Jõukohane igaühele. Kuna sügavalt sisse hingates eritavad kopsud neuropeptiidi, mis annab ajule signaali asuda nõristama looduslikke opiaate, muutuvadki tuju ja olemine peaaegu sõrmenipsuga heaks:)

Istu lihtsas asendis, selg sirge. Käed hoia rinna ees südame kõrgusel. Ajupoolkerade tasakaalustamiseks pane sõrmede otsad omavahel kokku ning suuna sõrmed üles taeva poole, peopesade vahele jäta natukene ruumi. Silmad on veidi lahti, pilk ninaotsal. Kõigepealt hinga kopsudest välja viimanegi õhuraas. Siis hinga rahulikult viieni lugedes jooga täishingamisega sisse hoia viieni lugedes ilma pingutamata hinge kinni hinga viieni lugedes jooga täishingamisega välja. Kokku tuleb neli hingamistsüklit minutis. Tee 3, 11, 31 minutit või seni, kuni endas taas rahu voolamas tunned. 

Igal emotsioonil on talle omane hingamisrütm, mida on vaja sellesama emotsiooni ülalhoidmiseks. Kui tahad muuta oma hingeseisundit, muuda oma hingamisrütmi. Sellest hingamismeditatsioonist on abi iseäranis siis, kui suhted su stressama ajavad või sul on peres minevikust lahendamata jäänud teemasid. See leevendab hirmusid ja foobiaid, viib minema minevikuga seotud rahutukstegevad mõtted, mis ühtelugu pinnale kerkivad ning annab hetke keerulised olukorrad lahendada Kõiksusele. Vaata täpset tegemist siitsamast.

 

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s